"Пріоритетні завдання початкової, основної та старшої школи в контексті підвищення якості освіти в інноваційному освітньому просторі НУШ"

12 лютого 2019 року у ЗОШ № 6 відбулося нетрадиційне засідання педагогічної ради.

Засідання пройшло у форматі педагогічної лабораторії. Педагоги досліджували якість в освіті за результатами начально-виховного процесу (І семестр 2018/2019н.р.) Якісний вимір дозволили зробити: інтерактивна вправа "Вимір якості освіти", моніторинг рівня навчальних досягнень школярів за І семестр, обмін ідеями ШМО.

Педагоги розглянули традиційні та альтернативні методи підвищення фахової перепідготовки, які дозволять їм успішно реалізувати Концепцію НУШ.

Більшість виступаючих наголосили на тому, що формальні, неформальні, інформальні форми підвищення кваліфікації дуже корисні.

Педагоги нашої школи інформовані, озброєні , мотивовані до змін в освіті.


ПЕДРАДА "НОВА ШКОЛА. ПРОСТІР ОСВІТНІХ МОЖЛИВОСТЕЙ"

/Files/images/08194611.jpg /Files/images/34563780.jpg /Files/images/00112637.jpg/Files/images/10149409.jpg/Files/images/28394752.jpg


ПЕДРАДА НА ТЕМУ "МОДЕЛЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ ЯК УМОВИ РОЗВИТКУ МОЖЛИВОСТЕЙ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ"

/Files/images/19397824.jpg Методична скарбниця

У перший день осінніх канікул у школі пройшла педрада на актуальну тему «Моделювання індивідуальної траєкторії як умови розвитку можливостей учасників навчально-виховного процесу в школі». Мета педради: переведення навчально-виховного процесу на якісно вищий рівень – формування акмеологічного середовища, в якому відбувається цілісний розвиток кожного суб’єкту.

/Files/images/19235634.jpg/Files/images/71237626.jpg

З індивідуальним освітнім маршрутом як специфічною інновацією в системі підвищення кваліфікації своїх колег познайомила Марина Олегівна Щетиніна, вчитель географії вищої категорії, старший учитель. Учителі отримали корисну інформацію щодо алгоритму розробки індивідуального освітнього маршруту та мали можливість попрацювати в групах над створенням ІОМ.

Своїм досвідом щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії як умови розвитку можливостей учнів з різними навчальними можливостями поділилися вчителі школи: Сидорина Юлія Володимирівна і Голдирєва Вікторія Валеріївна. Класний керівник 7-А класу Ольховик Ірина Сергіївна розповіла, як їй вдалося створити модель життєвої траєкторії розвитку класного колективу учнів.

Різноманітність педраді надали тренінгові вправи з учителями, які проводила соціальний педагог Корнієнко Н. В.

Тематика педради видалася дуже корисною, адже підштовхнула вчителів переосмислити свої підходи та методи роботи і вибудовувати свою діяльність на нових принципах та засадах.

/Files/images/57404615.jpg/Files/images/s06872953.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 237

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Мелітопольська загальноосвітня школа
І-ІІІ ст. № 6

вулиця Монастирська, 185,
72319, Запорізька область, місто Мелітополь,
Україна

Дата останньої зміни 30 Травня 2020

Фотогалерея