Повернутися до звичайного режиму

Виховна робота в школі

"Ростимо, віримо, виховуємо"

(посилання на новини виховної роботи)

"Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і тільки поводячись з ними лагідно,щиро, розумно, як з рівними, входячив їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбних і справді вільних людей".
Іван Франко

„Усі діти народжуються геніями, і лише потім ми, дорослі, псуємо їх”, - так зазначив відомий американський педагог і лікар Глен Доман. Тому мета виховної роботи школи – побачити й виховати в кожному учневіЛюдину.Порядну, добру, інтелектуально розвинену, патріота рідної держави, творчу, небайдужу до навколишнього світу. Людину, якою можна пишатися, яка гідно пройде з високо піднятою головою через усе життя. Виховати таку людину непросто – тут замало знати сучасні технології й методики навчання, втілювати їх у практику. Найголовніше – треба бачити в кожній дитиніОсобистість, якою вона вже є, іЛюдину, якою вона стане

./Files/images/749384824.jpg

Концепцію системного підходу до вихованняА.С. Макаренко характеризує так:"Справжня суть виховної роботи... полягає зовсім не у ваших розмовах з дитиною, не в безпосередньому вашому впливові на дитину, а... в організації життя дитини”.

Виховна система школи– це спосіб життя учнівського колективу, всі сторони якого підлягають певним цілям і забезпечують у процесі свого функціонування досягнення заданого результату – певних меж розвитку й моральних якостей особистості.

/Files/images/590637193.jpg

Які ж основні компоненти виховної системи?Виховна система школи включає:комплекс виховних цілей; спільність людей, що їх реалізують; мережу відносин, що складається між учасниками цієї діяльності, а також ту частину навколишнього середовища, яка освоєна школою для реалізації прийнятих цілей.

/Files/images/80105407.jpg

Системоутворюючим фактором, який визначає і цементує виховну систему школи, єконкретизовані цілі й завдання.З ними узгоджуються дії вчителів і учнів, зміст, методи, організація виховної роботи й інші її компоненти. Саме єдність, наступність, взаємозв’язок усіх компонентів і складають систему, яка забезпечує розвиток певних людських якостей, поглядів і переконань особистості.

Структура виховної роботи.

Педагогічний і учнівський колективи школи здійснюютьроботу за такими напрямками:

· ціннісне ставлення до себе;

· ціннісне ставлення до людей;

· ціннісне ставлення до природи;

· ціннісне ставлення до мистецтва;

· ціннісне ставлення до суспільства і держави;

· ціннісне ставлення до праці;

· профорієнтаційна робота.

Кiлькiсть переглядiв: 600

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.
Мелітопольська загальноосвітня школа
І-ІІІ ст. № 6

вулиця Монастирська, 185,
72319, Запорізька область, місто Мелітополь,
Україна

Дата останньої зміни 16 Червня 2021

Фотогалерея